Pytania i odpowiedzi

Przyjmujemy jedynie konta z odblokowanym rynkiem transferowym. Dodatkowe wymagania to co najmniej 30 000 oraz minimum 35 wygranych meczów w Rivals lub FUT Champions Konieczne jest również wyłączenie dodatkowej weryfikacji na koncie pocztowym np. Gmail lub Outlook. Należy mieć na uwadze, że po sprzedaniu konta traci się do niego dostęp, dlatego też nie będzie już możliwości np. grania na nim. Jeśli chcesz w dalszym ciągu korzystać ze swojego konta na konsoli, zrezygnuj ze sprzedaży.
Można to zrobić na dwa sposoby. Odwiedzając stronę internetową Web App lub w aplikacji mobilnej FC 24 Companion App. Jeśli rynek transferowy będzie odblokowany, zakładka TRANSFERY będzie wyglądała tak:



Natomiast konto bez odblokowanego rynku będzie wyglądało tak:



Aby odblokować rynek należy regularnie grać na koncie. Wpływ na czas odblokowania rynku ma ilość kont utworzonych na urządzeniu oraz to czy konta te miały naruszenia regulaminu EA.
Można to zrobić klikając sprawdzając zakładkę RANKINGI > ZAROBKI MECZOWE i zmienić porównanie na Znajomi. Wymagana wartość to minimum 30000.

Kody zapasowe są niezbędne do zalogowania się do Web App. Zastępują one tradycyjny sposób logowania przy użyciu kodu bezpieczeństwa z email/SMS/Google Auth. Kody można wygenerować po zalogowaniu pod TYM adresem. 'Szare' kody są zużyte i są nieprzydatne. Wymagamy podania 3 kodów 'czarnych'.

Akceptujemy konta z każdej domeny, aczkolwiek wymagamy aby weryfikacja logowania na skrzynkę pocztową była wyłączona. Ułatwi to proces sprawdzenia konta, gdyż nie będzie konieczny kontakt w celu potwierdzenia nowego logowania na koncie.
Do wyboru mamy kilka metod:
  • PayPal
  • BLIK
  • Przelew
  • paysafecard
Płatność wysyłamy do zwykle do 30 minut od momentu poprawnego zweryfikowania konta i zmianie jego danych. W przypadku wyboru płatności przelewem środki powinny zaksięgować się następnego dnia.